TARMAC SL7 COMP MET SHIMANO DI2 105
TARMAC SL7 COMP MET SHIMANO DI2 105
SPECIALIZED
OPGELET: Enkel afhalen in de winkel
De nieuwe Tarmac is ontworpen om snel te gaan, daar is geen sprake van als, en of maar, maar het vertegenwoordigt zoveel meer dan alleen aerodynamische bekwaamheid. Met een lichtgewicht Rider-First Engineered™ frame levert hij de best mogelijke rijeigenschappen, ongeacht de maat. Dus wat je ook van plan bent voor je nieuwe asfalt, hij staat klaar om je te helpen je doelen te bereiken: PR's, KOM's of toptreden op het podium. Eén fiets om ze allemaal te regeren. Met de nieuwe Shimano 105 Di2 12-speed groep om elektronisch schakelen naar de massa te brengen, samen met enkele snel rollende banden in de Turbo Pro 700x26 mm banden, levert deze nieuwe Tarmac prestaties tegen een meer smakelijke prijs. Terwijl aerodynamica van het grootste belang was bij de ontwikkeling van de Tarmac en bij de ontwikkeling van al onze racefietsen, was het gewicht de co-piloot op deze optimale racefietsreis. Voorheen waren 'aero-fietsen' altijd een compromis op het gebied van gewicht: hoe meer weerstand u verminderde, hoe meer gewicht u aankwam. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het standaard op of onder de UCI-gewichtslimiet te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de branche, hebben we een frame afgeleverd dat slechts 920 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rijgedrag op te geven. kwaliteit. Voortzetting van onze zoektocht om de perfecte racefiets te ontwikkelen, hebben we onze Rider-First Engineered™-filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest uitgebalanceerde, best sturende Tarmac tot nu toe is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour Teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we wijzigingen aangebracht in het asfalt op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit tussen de voor- en achterkant uitgebalanceerd, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat allemaal zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende snelheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een schone, snelle cockpit te creëren waar gemakkelijk mee te leven is. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - allemaal met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om op te werken en om mee te reizen. Het is een win-winsituatie.
FRAMESET
Frame
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
SUSPENSION
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
FORK
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
COCKPIT
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
BRAKES
Rear Brake
Shimano 105 R7170, hydraulic disc
Front Brake
Shimano 105 R7170, hydraulic disc
DRIVETRAIN
Chainrings
50/34T
Shift Levers
Shimano 105 R7170, 12-speed
Crankset
Shimano 105, 12-speed
Rear Derailleur
Shimano 105 R7170, 12-speed
Front Derailleur
Shimano 105 R7170, braze-on
Cassette
Shimano 105, 12-speed, 11-34t
Chain
Shimano SLX M7100, 12-speed w/ quick link
Bottom Bracket
Shimano Threaded BSA BB
WHEELS & TIRES
Rear Wheel
DT R470 Disc
Front Wheel
DT R470 Disc
Inner Tubes
PV STANDARD BULK ROAD 700x20-28, 48mm
Front Tire
Turbo Pro, 700x26
Rear Tire
Turbo Pro, 700x26