TARMAC SL7 SW FRMSET CARB/LGNBLU/LMSTN

TARMAC SL7 SW FRMSET CARB/LGNBLU/LMSTN

SPECIALIZED

52
CARB/LGNBLU/LMSTN
-
€ 5000.00
-
54/LEVERING BEGIN DECEMBER 2021
CARB/LGNBLU/LMSTN
-
€ 5000.00
-
56/LEVERING BEGIN DECEMBER 2021
CARB/LGNBLU/LMSTN
-
€ 5000.00
-
58/LEVERING DECEMBER 2021
CARB/LGNBLU/LMSTN
-
€ 5000.00
-
61/LEVERING DECEMBER 2021
CARB/LGNBLU/LMSTN
-
€ 5000.00
-

Waarom zou je moeten kiezen tussen aerodynamica en gewicht, tussen rijkwaliteit en snelheid? Het is simpel, dat zou je niet moeten doen. Betreed het nieuwe asfalt - klim op de lichtste fiets die de UCI toestaat en daal vervolgens af op de snelste. We hebben onze meest geavanceerde technologieën gebruikt, van onze FreeFoil Shape Library tot een geheel nieuw Rider-First Engineered™ frame, om een ​​racefiets te leveren die echt compromisloos is. De dagen van offers brengen tussen "aero" en "lichtgewicht" fietsen zijn voorbij - de geheel nieuwe Tarmac is de snelste racefiets ooit. Eén fiets om ze allemaal te regeren. Deze S-Works Tarmac Frameset is het perfecte canvas om je droomopbouw te beginnen. Bouw je volledig op maat gemaakte droomfiets en wees klaar om snel te rijden. "Aero is alles" - we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter de nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek gehaald en onze FreeFoil Shape Library gebruikt. Gewapend met een bibliotheek met geoptimaliseerde vormen, wendden we ons tot de Win Tunnel om deze vormen in een modulaire testfiets te pluggen, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac die de snelste is die we hebben getest: 45 seconden sneller dan 40 km dan de Tarmac SL6 (gebouwd met Aerofly II-stuur, apart verkrijgbaar). Geen compromissen, gewoon pure snelheid. Hoewel aerodynamica van het grootste belang was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was gewicht de copiloot tijdens deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aero-fietsen" altijd in het gedrang op het gebied van gewicht - hoe meer weerstand je verminderde, hoe meer gewicht je won. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de industrie, hebben we een frame geleverd dat slechts 800 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rit op te geven. kwaliteit. Voortzetting van onze zoektocht om de perfecte racefiets te ontwikkelen, hebben we onze Rider-First Engineered™-filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest gebalanceerde, best hanteerbare Tarmac ooit is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we het asfalt aangepast op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit tussen de voor- en achterkant uitgebalanceerd, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende pittigheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een ​​schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - en dat alles met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk mee te reizen. Het is een win-win.

Frame

S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Fork

S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset

Seat Binder

Tarmac integrated wedge