TARMAC EXPERT

TARMAC EXPERT

SPECIALIZED

49/ LEVERING SEPTEMBER 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-
52/LEVERING OKTOBER 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-
54/ LEVERING SEPTEMBER 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-
56/LEVERING SEPTEMBER 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-
58/LEVERING AUGUSTUS 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-
61/LEVERING FEBRUARI 2022
GLOSS CARBON/OIL TINT/FOREST GREEN
-
€ 6700.00
-

De nieuwe Tarmac is ontworpen om snel te gaan, er is geen of's, en's, of maar dat is zo'n beetje - maar het vertegenwoordigt zoveel meer dan alleen aerodynamisch vermogen. Met een lichtgewicht, Rider-First Engineered™ frame, levert het de best mogelijke rijeigenschappen, ongeacht de maat. Dus wat je ook hebt gepland voor je nieuwe Tarmac, het staat klaar om je te helpen je doelen te bereiken: PR's, KOM's of podiumtredens. Eén fiets om ze allemaal te regeren. Met een volledige Shimano Ultegra Di2 elektronische groepset om verschuivingen helder en snel te houden, en S-Works Turbo 700x26 mm banden om je snel te laten rollen, levert deze nieuwe Tarmac prestaties tegen een aangenamere prijs. 'Aero is alles' - we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter de nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek gehaald en onze FreeFoil Shape Library gebruikt. Gewapend met een bibliotheek met geoptimaliseerde vormen, wendden we ons tot de Win Tunnel om deze vormen in een modulaire testfiets te pluggen, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac Expert die sneller is dan voorheen: 33 seconden sneller dan 40 km dan de Tarmac SL6. Geen compromissen, gewoon pure snelheid. Hoewel aerodynamica van het grootste belang was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was gewicht de copiloot tijdens deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aerofietsen" altijd in het gedrang op het gebied van gewicht - hoe meer weerstand je verminderde, hoe meer gewicht je aannam. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de industrie, hebben we een frame geleverd dat slechts 920 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rit op te geven. kwaliteit. Voortzetting van onze zoektocht om de perfecte racefiets te ontwikkelen, hebben we onze Rider-First Engineered™-filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest gebalanceerde, best hanteerbare Tarmac ooit is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we het asfalt aangepast op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit tussen de voor- en achterkant uitgebalanceerd, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende pittigheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een ​​schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - en dat alles met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk mee te reizen. Het is een win-win.

Frame

Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Fork

FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Handlebars

Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset

Front Brake

Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Rear Brake

Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc

Shift Levers

Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc

Front Derailleur

Shimano Ultegra R8150, braze-on

Rear Derailleur

Shimano Ultegra R8150, 12-speed

Cassette

Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t

Crankset

Shimano Ultegra R8100

Chainrings

52/36T

Bottom Bracket

Shimano Threaded BSA BB

Chain

Shimano Ultegra, 12-speed

Front Wheel

Roval C38, 21mm internal width carbon rim

Rear Wheel

Roval C38, 21mm internal width carbon rim

Front Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Rear Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Saddle

Body Geometry Power Expert, titanium rails

Inner Tubes

Turbo Ultralight, 48mm Presta valve