SPECIALIZED S-WORKS DIVERGE

SPECIALIZED S-WORKS DIVERGE

SPECIALIZED

-
Satin Carbon/Color Run Pearl/Chrome/Clean
-
€ 9999.00
-

Of het nu uw doel is om te ontsnappen op onverharde wegen, ver van auto's en drukte, of de hamer voor uw favoriete grindrace te laten vallen, geen enkele fiets doet het beter dan de nieuwe Diverge. Het is gewoonweg de snelste, meest capabele - en misschien wel de leukste - fiets die we ooit hebben gemaakt, die een rit levert die snel en levendig is onder kracht, maar stabiel en zelfverzekerd als het terrein ruw wordt. Van Future Shock 2.0 en geheel nieuwe grindgeometrie tot interne opslag en toonaangevende bandenvrijheid, de nieuwe Diverge vertegenwoordigt alles wat we hebben geleerd tijdens meer dan 40 jaar rijden op de weg, grind en vuil. The Diverge schrijft een geheel nieuw hoofdstuk in de categorie grindfietsen, zodat je geheel nieuwe ritten kunt bedenken. Het is het ultieme vluchtvoertuig. Eis het absolute hoogtepunt van grindprestaties? De S-works Diverge levert met zijn FACT 11r carbon frame en Future Shock 2.0 voor een lichte en levendige rit die ongelooflijk stabiel en vertrouwenwekkend is. De SRAM Red AXS eTap-groep biedt een enorm scala aan versnellingen met een eenvoudige, draadloze 1x-opstelling en SRAM's Orbit-vloeistofkoppeling voor vlekkeloze schakelingen op elk terrein. De ultralichte en supersterke Terra CLX-wielen van Roval met Kanza-winnende Pathfinder Pro 38 mm-banden bieden de meest veelzijdige en capabele combinatie voor gemengd oppervlak en uitdagend terrein. Voor nog meer agressieve mogelijkheden is de S-Works Diverge uitgerust met een X-Fusion Manic dropperpost. Met een FACT 11r carbon frame weegt het S-Works Diverge frame minder dan 1000 gram (56 cm), waardoor het een ongelooflijk vermogen heeft voor racefietsverlichting. Speld het vast voor je lokale vuilklim KOM, of vermaal een gigantische bergtop, het lichte en levendige Diverge brengt je daar sneller. Snelheid, controle en vertrouwen - Future Shock 2.0 is de ultieme technologie voor de grindrijder. Met 20 mm axiale conformiteit en een hydraulische demper, schort Future Shock 2.0 de rijder op, niet de fiets. Dit houdt je zelfverzekerd en in controle, in staat om de kracht laag te houden en te remmen over ruwe onverharde wegen en in dik los grind, terwijl je handen, armen en nek fris blijven. Omdat de demper van Future Shock 2.0 verstelbaar is, ben je klaar voor de ruige dingen en efficiënt op gladde bestrating. We gooiden de grindgeometrie ‘status-quo’ uit het raam. De nieuwe Diverge heeft de meest vooruitstrevende geometrie die we ooit hebben gemaakt voor een dropbar-fiets, waardoor rijders een capabele en stabiele fiets in de modder krijgen, die nog steeds responsief en behendig voelt op de weg. We hebben het bereik van het frame vergroot, een slapper balhoofdbuis en een langere offset vork geïntroduceerd. Dit alles zorgt voor een ongelooflijk vertrouwen met een geplant gevoel in het vuil, terwijl het specificeren van kortere stelen de totale lengte van de cockpit hetzelfde houdt en de besturing levendig. We hebben de BB van de fiets laag gehouden om de stabiliteit te vergroten, maar hoog genoeg om te gebruiken met 650b-wielen als dat je We hebben de Diverge veel rekmontagebeugels gegeven, inclusief vork- en bovenbuisbevestigingen, om ervoor te zorgen dat je kunt nemen wat je nodig hebt, ongeacht hoe ver je van plan bent te gaan of hoe lang je van plan bent om buiten te blijven. Niets ontketent de mogelijkheden van een fiets zoals bandenspeling, dus gaven we de nieuwe Diverge maar liefst 47 mm bandenspeling met een 700c-wiel en 2.1 "met een 650b-wiel. Dankzij een aandrijfkettingsteun die gebruikmaakt van een massieve koolstofstraal achter de kettingringen, hebben we speling gecreëerd zonder een kwetsbaar ontwerp van een verlaagde kettingsteun te gebruiken of de lengte van de kettingsteun te vergroten. Hoe beter je fiets, hoe groter je ritten, dus Diverge leent SWAT interne opslag van de legendarische Stumpy. Met de SWAT-deur kun je ruimte in de onderbuis gebruiken om gereedschap, een platte kit, voeding en zelfs ons SWAT-jack op te bergen. Het houdt het gewicht van je lichaam, laag in de fiets voor een betere wegligging, en maakt je zelfvoorzienend, dus ga erop uit. SWAT staat achter je.probleem is.

FRAME

S-Works Diverge FACT 11r carbon, SWAT™ Door integration, Future Shock suspension, threaded BB, internal routing, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

FORK

Future Shock 2.0 w/ Damper, Smooth Boot, FACT carbon, 12x100 mm thru-axle, flat-mount

FRONT WHEEL

Roval Terra CLX, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, Roval AFD hub, 21h, DT Swiss Aerolite spokes

REAR WHEEL

Roval Terra CLX, 25mm inner width carbon rim, 32mm depth, Roval AFD hub, DT 240s internals, 24h, DT Swiss Aerolite spokes

INNER TUBES

700x28/38mm, 48mm Presta valve

FRONT TIRE

Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm

REAR TIRE

Pathfinder Pro, 2Bliss Ready, transparent sidewall, 700x38mm

CRANKSET

SRAM RED AXS, 42T

BOTTOM BRACKET

SRAM DUB BSA 68

SHIFT LEVERS

SRAM Red eTap AXS Hydraulic

REAR DERAILLEUR

SRAM XX1 Eagle AXS

CASSETTE

SRAM XG-1295 Eagle, 12-speed, 10-50t

CHAIN

SRAM XX1 Eagle, 12-speed

FRONT BRAKE

SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc

REAR BRAKE

SRAM Red eTap AXS, hydraulic disc

HANDLEBARS

Easton EC70 AX Carbon, 16-degree flare

TAPE

Roubaix S-Wrap

STEM

S-Works Future Stem w/ Integrated Computer mount

SADDLE

Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base, 143mm

SEATPOST

X-Fusion Manic Dropper, 50mm travel

SEAT BINDER

Alloy, 30.8mm

SWAT

Integrated SWAT door, internal storage system

PEDALS

Specialized Dirt