SPECIALIZED S-WORKS SAGAN LIMITED EDITION MAAT 56

SPECIALIZED S-WORKS SAGAN LIMITED EDITION MAAT 56

SPECIALIZED

56
SAGAN
-
€ 10699.00
IN VOORRAAD

Toen we de nieuwe S-Works Tarmac Disc ontwikkelden, wilden we niet alleen dat het snel zou zijn. Nee, we wilden dat het overal snel was. Lange beklimmingen, winderige flats, Grand Tour-etappes en lokale fondo's - we hebben een racefiets gebouwd om de meest complete te zijn. En nu met schijfremmen, zijn we erin geslaagd het, nou ja, nog completer te maken. Voor de constructie hebben we geavanceerde aerospace-optimalisatiesoftware voor composities gebruikt om de constructie en lay-out van onze nieuwe FACT 12r-koolstof te revolutioneren. Het is het meest geavanceerde materiaal en het schema dat we ooit hebben gemaakt en dit heeft ons in staat gesteld om bijna 200 gram te verliezen. Dat klopt, een reductie van 20% in framegewicht - het perfecte recept voor uw volgende PR-hill climb. We hebben ook belangrijke stappen ondernomen om onze Rider-First Engineered ™ -technologie te verbeteren om ervoor te zorgen dat het nieuwe Tarmac stijf en compliant is op precies de juiste plaatsen, en dat terwijl het een behoorlijk gewicht opslokt. Van verschillende lay-upschema's en materialen tot zichtbaar verschillende vorken, we hebben elk aspect van het nieuwe Tarmac onderzocht om ervoor te zorgen dat u de perfecte rit krijgt. Met deze vernieuwing hebben we ook de geometrie geactualiseerd op basis van talloze Retül-gegevenspunten en professionele invoer van bestuurders. Dit stelde ons in staat om een ​​Performance Road Geometry te ontwikkelen die de combinatie van een responsieve voorkant en een korte wielbasis perfectioneert, die onmiddellijke respons en optimale krachtoverbrenging levert. En hoewel stijfheid helpt bij het bovengenoemde, moet ook compliantie worden gebruikt voor een optimale rijkwaliteit. Daarom ontwierpen we een zadelpen die compliantie bouwt in de bovenste 120 mm waar geen klemming plaatsvindt, de standpoten laat vallen en de vorm van de zitbuis verandert. We hebben ook een bandenspeling tot 30 mm toegevoegd, wat zich vertaalt in een 28 mm Turbo-katoen op een Roval CLX 50 schijfwiel. Dit staat lagere drukken toe voor verminderde rolweerstand, verhoogde tractie en meer comfort. Al met al hebben deze toevoegingen nog steeds het Tarmac als een echte race-machine rijdend, maar het neemt ook een beetje de angel weg uit wegimperfecties. Je zult ons bedanken voor je volgende lange rit.Maar waarom zou schijf remmen? De echte vraag is "waarom niet?" Ze bieden superieure remkracht en modulatie, werken uitzonderlijk goed bij nat weer en bieden een zeer, zeer kleine gewichtstoename. Dit alles betekent dat u meer controle hebt en sneller kunt gaan met meer vertrouwen. We weten echter ook dat aerodynamische verbeteringen het belangrijkste zijn dat we kunnen doen om u sneller te maken. Zowel onze Bora-Hansgrohe en Team Quick-Step Floors Pro Tour renners eisen tenslotte aerodynamische verbeteringen op elke fiets. Hiermee was het aero-doel om te ontdekken waar we in wezen "aero gratis konden toevoegen" door niets af te doen aan de kenmerken van het asfaltontwerp. Tijdens het herhalingsproces van zes maanden werden drie gebieden ontdekt waar we dit konden doen - een nieuwe vorm van de vork, neergelaten staanders met aero-buizen en een D-vormige zadelpen en zadelbuis. Het resultaat? Een fiets die ongeveer 45 seconden sneller is dan 40 kilometer in vergelijking met andere lichtgewicht fietsen van dezelfde categorie. Vervolgens hebben we de lichtste (440 g / 172,5 mm) en meest nauwkeurige beschikbare vermogensmeter meegeleverd, want ongeacht je vaardigheidsniveau of ervaring op de fiets, is er geen betere manier om je training- en raceprestaties te verbeteren dan met een vermogensmeter te rijden. Gelukkig voor jou, hebben we onze ongelooflijk lichte en stijve koolstofvezel S-Works wegkrukken gecombineerd met tweezijdige vermogensmeting. Dit S-Works Tarmac is klaar om te racen met Shimano's nieuwe Dura-Ace 9170 Di2-groep met schijfremmen en de lichtgewicht, maar toch indrukwekkend aerodynamische, Roval CLX 50 Disc-wielen met 26 mm Turbo Cotton-banden. Met ons Rider-First Engineered ™ -ontwerp dat ervoor zorgt dat elke frame-afmeting dezelfde legendarische klimresponsiviteit en afdalende kracht heeft die je van een Tarmac mag verwachten. De FACT 12r-frameset van S-Works is ons carbonframe van de hoogste kwaliteit en biedt de ideale combinatie van een licht totaalgewicht en een gerichte stijfheid. S-Works full FACT-carbonvork met een taps toelopende constructie biedt een ongelooflijke stijfheid aan de voorzijde en stuurrespons voor onmiddellijke versnellingen en afdalingen met hoge snelheden. We hebben onze ongelooflijk lichte en stijve, koolstofvezel S-Works wegkrukken gecombineerd met tweezijdige vermogensmeting, waardoor het de lichtste (440 g / 172,5 mm) en meest nauwkeurige (+/- 1,5%) vermogensmeter is die verkrijgbaar is.

FRAME

S-Works Tarmac SL6, FACT 12r carbon, Rider-First Engineered™, OSBB, clean routing, Di2 specific, internally integrated seat clamp, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

FORK

S-Works FACT carbon, 12x100mm, thru-axle

FRONT WHEEL

Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, CeramicSpeed bearings, 21h

REAR WHEEL

Roval CLX 50 Disc, carbon, tubeless-ready, Win Tunnel Engineered, 50mm depth, DT Swiss 240 internals, CeramicSpeed bearings, 24h

INNER TUBES

60mm Turbo tube w/ Talc

FRONT TIRE

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

REAR TIRE

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

CRANKSET

S-Works Power Cranks, dual-sided power measurement, +/- 1.5% accuracy

CHAINRINGS

52/36T

BOTTOM BRACKET

OSBB, CeramicSpeed bearings

SHIFT LEVERS

Shimano Dura-Ace Di2 Disc 9170

FRONT DERAILLEUR

Shimano Dura-Ace Di2 9150, braze-on

REAR DERAILLEUR

Shimano Dura-Ace Di2 9150, 11-speed

CASSETTE

Shimano Dura-Ace R9100, 11-speed, 11-30t

CHAIN

Shimano Dura-Ace, 11-speed

FRONT BRAKE

Shimano Dura-Ace Di2 9170, hydraulic disc

REAR BRAKE

Shimano Dura-Ace Di2 9170, hydraulic disc

HANDLEBARS

S-Works Shallow Bend Carbon, 125mm drop x 75 mm reach

TAPE

S-Wrap w/ Sticky gel

STEM

S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise

SADDLE

S-Works Toupé, Body Geometry shape, 143mm width, carbon rails

SEATPOST

S-Works FACT Carbon Tarmac seatpost, 20mm offset

SEAT BINDER

Tarmac SL6 clamp assembly

PEDALS

Nylon, 105x78x28mm, loose balls w/ reflectors