TARMAC SL7 PRO - SRAM FORCE ETAP AXS Chameleon Silver Green Tint Over White/Snake Eye

TARMAC SL7 PRO - SRAM FORCE ETAP AXS Chameleon Silver Green Tint Over White/Snake Eye

SPECIALIZED

52/LEVERING DECEMBER 2021
Chameleon Silver Green Tint Over White/Snake Eye
-
€ 8800.00
-
54/LEVERING JUNI 2022
Chameleon Silver Green Tint Over White/Snake Eye
-
€ 8800.00
-
56/LEVERING MEI 2022
Chameleon Silver Green Tint Over White/Snake Eye
-
€ 8800.00
-

We hebben de nieuwe Tarmac ontworpen om de perfecte mix van aerodynamica, lichtgewicht en rijkwaliteit te hebben om de rit van je leven te leveren. Van het gebruik van onze FreeFoil-vormbibliotheek om de beste buisvormen te vinden, tot het ontwikkelen van onze volgende generatie Rider-First Engineered™-ontwerp, de nieuwe Tarmac is het hoogtepunt van ons eeuwig verlangen naar snelheid. Het is een raszuivere racemachine zonder compromissen. Eén fiets om ze allemaal te regeren. De geheel nieuwe Tarmac Pro levert de perfecte mix van prestaties en waarde. Een volledige SRAM Force eTap AXS 1x groepset helpt bij aero-prestaties en levert een versnellingsbereik dat voldoende bereik biedt voor de meeste ritten - een 46t kettingblad met een 10-36 cassette. Voeg daar Roval's nieuwe Rapide CL aan toe, met hun uitzonderlijke stabiliteit en aerodynamisch vermogen, en de Tarmac Pro met SRAM eTap is perfect voor crit-races, het breken van de groepsrit of het loodsen naar die volgende PR. "Aero is alles" - we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter de nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame opleveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit de Venge gehaald ontwikkelingsboek en gebruikten onze FreeFoil Shape Library. Gewapend met een bibliotheek van geoptimaliseerde vormen, hebben we ons tot de Win Tunnel gewend om deze vormen in een modulaire testfiets te pluggen, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac die de snelste is die we' Ik heb het getest: 45 seconden sneller dan 40 km sneller dan de Tarmac SL 6. Geen compromissen, gewoon pure snelheid. Hoewel aerodynamica van het grootste belang was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was gewicht de copiloot tijdens deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aero-fietsen" altijd in het gedrang op het gebied van gewicht - hoe meer weerstand je verminderde, hoe meer gewicht je aannam. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de industrie, hebben we een frame geleverd dat slechts 920 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rit op te geven. kwaliteit. Voortzetting van onze zoektocht om de perfecte racefiets te ontwikkelen, hebben we onze Rider-First Engineered™-filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest gebalanceerde, best hanteerbare Tarmac ooit is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we het asfalt gewijzigd op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit tussen de voor- en achterkant uitgebalanceerd, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende pittigheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een ​​schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - en dat alles met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk mee te reizen. Het is een win-win.

Frame

Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Fork

FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Handlebars

Roval Rapide Handlebar, carbon

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

Saddle

Body Geometry Power Pro, hollow titanium rails

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Front Brake

SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc

Rear Brake

SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc

Shift Levers

SRAM Force eTap AXS

Front Derailleur

SRAM Force eTAP AXS, braze-on

Rear Derailleur

SRAM Force eTAP AXS, 12-speed

Cassette

SRAM Force, 12-speed, 10-33t

Crankset

SRAM Force AXS Power Meter

Chainrings

48/35T

Bottom Bracket

SRAM DUB BSA 68

Chain

SRAM Force 12-speed

Front Wheel

Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes

Rear Wheel

Roval Rapide CL, 21mm internal width carbon rim, Win Tunnel Engineered, DT for Roval 350 hub, DT Swiss Revolution spokes

Front Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Rear Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Inner Tubes

Turbo Ultralight, 60mm Presta valve