S-WORKS TARMAC SL7 - SRAM RED ETAP AXS

S-WORKS TARMAC SL7 - SRAM RED ETAP AXS

SPECIALIZED

49/ LEVERING MIDDEN OKTOBER
SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
-
€ 13800.00
BINNENKORT LEVERBAAR
54/LEVERING MIDDEN OKTOBER
SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
-
€ 13800.00
BINNENKORT LEVERBAAR
56/LEVERING EIND NOVEMBER
SATIN CARBON / SPECTRAFLAIR TINT / GLOSS BRUSHED CHROME
-
€ 13800.00
BINNENKORT LEVERBAAR

Waarom zou je moeten kiezen tussen aerodynamica en gewicht, tussen rijkwaliteit en snelheid? Het is simpel, dat zou je niet moeten doen. Betreed het nieuwe asfalt - klim op de lichtste fiets die de UCI toestaat en daal vervolgens af op de snelste. We hebben onze meest geavanceerde technologieën gebruikt, van onze FreeFoil Shape Library tot een geheel nieuw Rider-First Engineered™ frame, om een ​​racefiets te leveren die echt compromisloos is. De dagen van offers brengen tussen "aero" en "lichtgewicht" fietsen zijn voorbij - de geheel nieuwe Tarmac is de snelste racefiets ooit. Eén fiets om ze allemaal te regeren. Als aanvulling op 's werelds snelste frame zijn alleen de beste componenten voldoende. Daarom vind je SRAM's RED eTap AXS 12-speed groep met vermogensmeter en Roval's nieuwe CLX Rapide-wielen, met hun uitzonderlijke stabiliteit en aerodynamisch vermogen . De S-Works Tarmac is een racemachine van het hoogste niveau, 6,8 kg, direct uit de doos. Aero is alles” - we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter de nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek gehaald en onze FreeFoil Shape Library gebruikt. Gewapend met een bibliotheek met geoptimaliseerde vormen, wendden we ons tot de Win Tunnel om deze vormen in een modulaire testfiets te pluggen, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac die de snelste is die we hebben getest: 45 seconden sneller dan 40 km dan de Tarmac SL6. Geen compromissen, gewoon pure snelheid. Hoewel aerodynamica van het grootste belang was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was gewicht de copiloot tijdens deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aero-fietsen" altijd in het gedrang op het gebied van gewicht - hoe meer weerstand je verminderde, hoe meer gewicht je aannam. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met behulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de industrie, hebben we een frame geleverd dat slechts 800 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rit op te geven. kwaliteit. Voortzetting van onze zoektocht om de perfecte racefiets te ontwikkelen, hebben we onze Rider-First Engineered™-filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat de nieuwe Tarmac de meest gebalanceerde, best hanteerbare Tarmac ooit is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we het asfalt gewijzigd op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit tussen de voor- en achterkant uitgebalanceerd, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende pittigheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een ​​schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - en dat alles met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk mee te reizen. Het is een win-win.

Frame

S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Fork

S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Handlebars

Roval Rapide Handlebar, carbon

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

Saddle

Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Front Brake

SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc

Rear Brake

SRAM RED eTAP AXS, hydraulic disc

Shift Levers

SRAM Red eTap AXS

Front Derailleur

SRAM RED eTAP AXS, braze-on

Rear Derailleur

SRAM RED eTAP AXS, 12-speed

Cassette

SRAM RED XG-1290, 12-speed, 10-33t

Crankset

SRAM RED AXS Power Meter

Chainrings

48/35T

Bottom Bracket

SRAM DUB BSA 68

Chain

SRAM RED 12-speed

Front Wheel

Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 51mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 18h, DT Swiss Aerolite spokes

Rear Wheel

Roval Rapide CLX, 21mm internal width carbon rim, 60mm depth, Win Tunnel Engineered, Roval AFD hub, 24h, DT Swiss Aerolite spokes

Front Tire

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

Rear Tire

Turbo Cotton, 320 TPI, 700x26mm

Inner Tubes

Turbo Ultralight, 60mm Presta valve