TARMAC SL7 COMP-RIVAL ETAP AXS Gloss Metallic White Silver / Smoke
TARMAC SL7 COMP-RIVAL ETAP AXS Gloss Metallic White Silver / Smoke
SPECIALIZED
De nieuwe Tarmac is ontworpen om snel te gaan, er is geen als, en, of maar, maar het vertegenwoordigt zoveel meer dan alleen aërodynamische bekwaamheid. Met een lichtgewicht, Rider-First Engineered ™ frame, levert het de best mogelijke rijeigenschappen, ongeacht de grootte. Dus wat je ook hebt gepland voor je nieuwe Tarmac, het staat klaar om je te helpen je doelen te bereiken - PR's, KOM's of podiumtrapjes. Eén fiets om ze allemaal te regeren. Met de nieuwe SRAM Rival eTap AXS 12-speed groep om draadloos schakelen naar de massa te brengen, samen met enkele snel rollende banden in de Turbo Pro 700x26 mm banden, levert deze nieuwe Tarmac prestaties tegen een aangenamere prijs. "Aero is alles" - we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter het nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit de Venge gehaald. ontwikkelingsboek en maakten gebruik van onze FreeFoil Shape Library. Gewapend met een bibliotheek met geoptimaliseerde vormen, hebben we ons tot de Win Tunnel gewend om deze vormen in een modulaire testmotor te pluggen, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac Comp die sneller is dan voorheen —33 seconden sneller over 40 km dan de Tarmac SL6 Geen compromissen, alleen pure snelheid. Hoewel aerodynamica cruciaal was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was het gewicht de co-piloot op deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aero-fietsen" altijd gecompromitteerd op het gebied van gewicht: hoe meer weerstand u verminderde, hoe meer gewicht u won. Met de nieuwe Tarmac was het onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met de hulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de branche, hebben we een frame geleverd dat slechts 920 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rijcomfort op te geven. kwaliteit. We zetten onze zoektocht voort om de perfecte racefiets te ontwikkelen en gebruikten onze Rider-First Engineered ™ -filosofie om ervoor te zorgen dat het nieuwe Tarmac het meest uitgebalanceerde en best besturende asfalt tot nu toe is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders uit onze drie World Tour-teams - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we wijzigingen aangebracht aan het asfalt op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit uitgebalanceerd tussen de voor- en achterkant, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende snufheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - allemaal met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Dezelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk om mee te reizen. Het is een win-win.
Frame
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Front Brake
SRAM Rival, hydraulic disc
Rear Brake
SRAM Rival, hydraulic disc
Shift Levers
SRAM Rival eTap AXS, hydraulic
Front Derailleur
SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
Rear Derailleur
SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Cassette
SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Crankset
SRAM Rival
Chainrings
48/35T
Bottom Bracket
SRAM DUB BSA 68
Chain
SRAM Rival 12-speed
Front Wheel
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Rear Wheel
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Front Tire
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Rear Tire
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Inner Tubes
Presta, 48mm valve