TARMAC SL7 EXPERT MET MECHANISCHE ULTEGRA EN ALUMINIUM DT SWISS WIELSET

TARMAC SL7 EXPERT MET MECHANISCHE ULTEGRA EN ALUMINIUM DT SWISS WIELSET

SPECIALIZED

52
LTSIL/SMK/BLK
-
€ 4599.00
IN VOORRAAD

De nieuwe Tarmac is ontworpen om snel te gaan, er is geen 'als' of 'maar' - het vertegenwoordigt zoveel meer dan alleen aerodynamische vaardigheden. Met een lichtgewicht Rider-First Engineered ™ -frame levert het de best mogelijke rijeigenschappen, ongeacht de grootte. Dus wat je ook hebt gepland voor je nieuwe Tarmac, het staat altijd klaar om je te helpen je doelen te bereiken: PR's, KOM's of podiums. “One bike to rule them all”. Met een volledige Shimano Ultegra Di2 elektronische groepset om scherp en snel te schakelen, en S-Works Turbo 700x26mm banden om je snel te laten rollen, levert deze nieuwe Tarmac prestaties tegen een meer smakelijk prijsniveau. Aero is alles '- we prediken het al jaren en het is nog steeds de drijvende kracht achter het nieuwe Tarmac. In onze zoektocht naar buisvormen die het snelste frame leveren dat de UCI-regels toestaan, hebben we een pagina uit het Venge-ontwikkelingsboek gehaald en onze FreeFoil Shape Library gebruikt. Gewapend met een bibliotheek met geoptimaliseerde vormen, wendden we ons tot de Win Tunnel om deze vormen aan te sluiten op een modulaire testfiets, voor meer testen en validatie. Het resultaat? Een nieuwe Tarmac Expert die sneller is dan voorheen: 33 seconden sneller over 40 km dan de Tarmac SL6. Geen compromissen, maar pure snelheid. Hoewel aerodynamica cruciaal was voor de ontwikkeling van de Tarmac en voor de ontwikkeling van al onze racefietsen, was het gewicht de co-piloot op deze optimale racefietsreis. Voorheen waren "aero-fietsen" altijd gecompromitteerd op het gebied van gewicht: hoe meer weerstand u verminderde, hoe meer gewicht u won. Met de nieuwe Tarmac was onze ontwerpfilosofie om het op of onder de UCI-gewichtslimiet uit de doos te houden, zonder concessies te doen aan de aerodynamica. En met de hulp van de FreeFoil Shape Library, tools zoals isotopische FEA-analyse en wat technische tovenarij door de beste ingenieurs in de branche, hebben we een frame geleverd dat slechts 920 gram weegt, zonder een gram aero, stijfheid of rijcomfort op te geven. kwaliteit. We zetten onze zoektocht voort om de perfecte racefiets te ontwikkelen en hebben onze Rider-First Engineered ™ -filosofie gebruikt om ervoor te zorgen dat het nieuwe Tarmac het meest uitgebalanceerde en best besturende asfalt tot nu toe is, ongeacht de grootte. Met een leger van 's werelds beste testrijders van onze drie World Tour-teams - SD Worx, Deceuninck-Quick-Step en Bora-hansgrohe - hebben we wijzigingen aangebracht aan het asfalt op basis van hun duizenden kilometers op de weg. We hebben de rijkwaliteit uitgebalanceerd tussen de voor- en achterkant, zodat zelfs de langste dagen in het zadel comfortabel blijven - en dat alles zonder iets op te geven aan de legendarische handling en racewinnende snufheid van de Tarmac. Voortbouwend op de lessen van de Venge, maakt de nieuwe Tarmac gebruik van eenvoudige integratie om een ​​schone, snelle cockpit te creëren die gemakkelijk is om mee te leven. We hebben de routing voor elke configuratie verbeterd - mechanisch schakelen, traditionele stuurpennen, ronde staven, enz. - allemaal met behoud van de aerodynamische eigenschappen. Deze zelfde eigenschappen maken de nieuwe Tarmac ook gemakkelijk om aan te werken en gemakkelijk om mee te reizen. Het is een win-win.

Frame

Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

Fork

FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

Handlebars

Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach

Stem

Tarmac integrated stem, 6-degree

Tape

Supacaz Super Sticky Kush

Front Brake

Shimano Ultegra, Hydraulic disc

SeatPost

2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset

Rear Brake

Shimano Ultegra, Hydraulic disc

Seat Binder

Tarmac integrated wedge

Shift Levers

Shimano Ultegra Di2 Disc R8070

Front Derailleur

Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on

Rear Derailleur

Shimano Ultegra Di2 R8050, GS medium cage

Chain

Shimano Ultegra, 11-speed

Cassette

Shimano Ultegra R8000, 11-speed, 11-30t

Crankset

Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed

Bottom Bracket

Shimano Threaded BSA BB

Front Wheel

DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.

Rear Wheel

DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, alloy freehub body, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.

Front Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Rear Tire

S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm

Saddle

Body Geometry Power Expert, Ti rails, 143mm/155mm

Inner Tubes

Turbo Ultralight, 48mm Presta valve