S-WORKS TARMAC FRAMSET DISC

S-WORKS TARMAC FRAMSET DISC

SPECIALIZED

-
Gloss Hyper/Oil Chameleon/Tarmac Black/Carbon
-
€ 3999.00
-
-
Gloss Spectraflair/Red Tint/Metallic White Silver
-
€ 3999.00
-
-
Gloss Supernova Chameleon/Dove Grey/Tarmac Black/Camo
-
€ 3999.00
-
-
Gloss Team Yellow/Rocket Red/Tarmac Black/Chameleon/Gold Foil
-
€ 3999.00
-
-
SATIN CARBON/TARMAC BLACK/CLEAN
-
€ 3999.00
-
-
Satin Granite/Blue Green Foil
-
€ 3999.00
-

Toen we de Tarmac Disc ontwikkelden, wilden we niet alleen dat hij snel was. We wilden dat het overal snel zou zijn. Lange beklimmingen, winderige flats, Grand Tour-etappes, lokale fondo's - we hebben een racefiets gebouwd om de meest complete te zijn die er is. Hoe doen we het? We zijn begonnen met ons 500-stuk, Rider-First Engineered ™ -frame met een perfect afgestemde rijkwaliteit voor elke maat, toegevoegd in een aantal serieuze aerotechnologie die het 45 seconden sneller maakt dan de Tarmac SL5, en vervolgens 20% lichter maakte. Niets is lichter, sneller en beter in gebruik. Voor de constructie van de Tarmac Disc hebben we geavanceerde aerospace-composietoptimalisatiesoftware gebruikt om de constructie en lay-out van onze nieuwe FACT 12r-koolstof te revolutioneren. Het is het meest geavanceerde materiaal en schema dat we ooit hebben gemaakt, en hierdoor konden we bijna 200 gram afwerpen - dat klopt, een vermindering van het framegewicht met 20%. 500 stuks met 7 verschillende maten met dezelfde tuned ride - dat is Rider-First Engineered ™. We onderzoeken elke laag koolstof op elke framegrootte om ervoor te zorgen dat al onze prestatiedoelen worden gehaald. Om ervoor te zorgen dat je de perfecte rit krijgt, krijgt elk frame een uniek lay-outschema met verschillende laagopstellingen, oriëntaties, hoeveelheden materiaal in specifieke gebieden, en soms zelfs exclusieve diktes en soorten koolstof zelf. Aerodynamica is het belangrijkste dat we kunnen doen om u sneller te maken, maar met de Tarmac hebben we aerodynamische functies toegevoegd zonder dat dit kost. Door de ontwikkeling werden drie gebieden ontdekt waar we gratis aero konden toevoegen - een nieuwe vorkvorm, neergelaten zadelpennen met aerobuizen en een D-vormige zadelpen en zadelbuis. Het resultaat? Een asfalt dat ongeveer 45 seconden sneller is over 40 kilometer. De bijgewerkte geometrie is gebaseerd op talloze Retül-datapunten en professionele ruiterinvoer. Dit stelde ons in staat om een ​​Performance Road Geometry te ontwikkelen die de combinatie van een responsieve front-end en korte wielbasis perfectioneert, die onmiddellijke respons en optimale krachtoverbrenging levert. Voor extra naleving heeft de zadelpen flex ingebouwd in de bovenste 120 mm waar klemmen niet gebeurt. We hebben ook de stoelsteunen laten vallen, de vorm van de zitbuis gewijzigd en de bandenspeling verhoogd tot 30 mm.