TARMAC PRO DISC ETAP FORCE

TARMAC PRO DISC ETAP FORCE

SPECIALIZED

-
Gloss Teal Tint/Black Reflective/Clean
-
€ 6999.00
-

Toen we de Tarmac Disc ontwikkelden, wilden we niet alleen dat hij snel was. We wilden dat het overal snel zou zijn. Lange beklimmingen, winderige flats, Grand Tour-etappes, lokale fondo's - we hebben een racefiets gebouwd om de meest complete te zijn die er is. Hoe doen we het? We zijn begonnen met ons 500-stuk, Rider-First Engineered ™ -frame met een perfect afgestemde rijkwaliteit voor elke maat, voegen serieuze aerotechnologie toe die het 45 seconden sneller maakt dan de Tarmac SL5, en maakte het vervolgens 20% lichter. Niets is lichter, sneller en beter in gebruik. Zoals met al onze professionele fietsen, levert de Tarmac Pro eTAP vergelijkbare prestaties als zijn oudere S-Works-broer of zus, maar voor een aangenamere prijs. SRAM's nieuwe Force eTAP AXS 12-speed groepset verwerkt schakel- en remtaken, terwijl de Roval CL 50 carbon wielen door de wind snijden. Maak dat af met een S-Works stuur en zadelpen, evenals het favoriete Power-zadel, en je bent klaar om alles aan te pakken, van een lokale wegrace tot je eerste granfondo. Voor de constructie van de Tarmac hebben we geavanceerde aerospace-composietoptimalisatiesoftware gebruikt om de constructie en lay-out van onze nieuwe FACT 10r-koolstof te revolutioneren. Het is het meest schema dat we ooit hebben gemaakt en hierdoor konden we bijna 200 gram afwerpen. Dat klopt, een vermindering van het framegewicht met 20% - het perfecte recept voor uw volgende heuvelklim PR. 500 stuks met 7 verschillende maten met dezelfde tuned ride - dat is Rider-First Engineered ™. We onderzoeken elke laag koolstof op elke framegrootte om ervoor te zorgen dat al onze prestatiedoelen worden gehaald. Om ervoor te zorgen dat je de perfecte rit krijgt, krijgt elk frame een uniek lay-outschema met verschillende laagopstellingen, oriëntaties, hoeveelheden materiaal in specifieke gebieden, en soms zelfs exclusieve diktes en soorten koolstof zelf. Aerodynamica is het belangrijkste dat we kunnen doen om u sneller te maken, maar met de Tarmac hebben we aerodynamische functies toegevoegd zonder dat dit kost. Door de ontwikkeling werden drie gebieden ontdekt waar we gratis aero konden toevoegen - een nieuwe vorkvorm, neergelaten zadelpennen met aerobuizen en een D-vormige zadelpen en zadelbuis. Het resultaat? Een asfalt dat ongeveer 45 seconden sneller is over 40 kilometer. De bijgewerkte geometrie is gebaseerd op talloze Retül-datapunten en professionele ruiterinvoer. Dit stelde ons in staat om een ​​Performance Road Geometry te ontwikkelen die de combinatie van een responsieve front-end en korte wielbasis perfectioneert, die onmiddellijke respons en optimale krachtoverbrenging levert. Voor extra naleving heeft de zadelpen flex ingebouwd in de bovenste 120 mm waar klemmen niet gebeurt. We hebben ook de stoelsteunen laten vallen, de vorm van de zitbuis gewijzigd en de bandenspeling verhoogd tot 30 mm.