ROUBAIX COMP DISC DI2 Gloss Hyper/Charcoal

ROUBAIX COMP DISC DI2 Gloss Hyper/Charcoal

SPECIALIZED

44
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-
48
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-
52
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-
54
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-
56
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-
58
Gloss Hyper/Charcoal
-
€ 4799.00
-

Met zes overwinningen in Parijs-Roubaix heeft onze Roubaix bewezen dat Smoother is Faster. Tot nu toe heeft Smooth weliswaar enkele compromissen gesloten. Maar nu niet meer. De geheel nieuwe Roubaix Comp levert nu compliance zonder compromis door de introductie van een radicaal nieuwe Future Shock 1.5 die je meer controle geeft op ruwe wegen, een nieuwe Pavé-zadelpen die onze meest gebalanceerde Roubaix tot nu toe creëert, aerodynamica die gelijk is aan het asfalt, en een Rider -First Engineered ™ frame dat een serieus gewicht heeft. Is het nog steeds comfortabel? Natuurlijk, maar noem het geen comfortfiets, want de prestaties stonden achter elke technische beslissing die we namen. Dit is de nieuwe Roubaix. Deze Roubaix Comp biedt een enorme waarde, maar net als het frame zelf levert deze waarde geen compromissen op. We hebben het gespecificeerd met Shimano's Ultegra Di2 vanwege zijn scherpe schakelingen en krachtige hydraulische schijfremmen, evenals soepele en stevige DT R470-schijfwielen, de geheel nieuwe S-Works Pavé-zadelpen, 28 mm Turbo Pro-banden en onze favoriete favoriet Power Comp zadel. Het nieuwe frame zorgt voor compliance zonder compromis door de perfecte balans tussen aerodynamica, licht totaalgewicht via een FACT 10r carbon constructie, compliance en Rider-First Engineering ™. Met buisvormen die zijn geboren in onze FreeFoil Shape Library en gevalideerd in de Win Tunnel, zijn de nieuwe Roubaix's even aero als de Tarmac SL6. Ondertussen, om het gewicht en de rijkwaliteit te garanderen, kozen we voor een Rider-First Engineered ™ -ontwerp voor optimale stijfheid en compliance in alle maten, van 44 tot 64 cm. Natuurlijk heeft het frame daarbij een serieus gewicht verloren. En om je voor te bereiden op je eigen Hell of the North, hebben we ruimte gemaakt voor 33 mm banden. Om bij het nieuwe frame te passen, hebben we ook een geheel nieuwe S-Works Pavé-zadelpen ontwikkeld. Het is niet alleen de eerste conforme zadelpen die ook aërodynamisch is, het doet dit zonder extra gewicht of kieskeurige constructies. Beginnend met hetzelfde D-vormige ontwerp als op de Tarmac, gingen we nog een stap verder door extra flex in het bovenwerk te bouwen en een nieuw drop-clamp ontwerp in het frame te ontwikkelen. Dit zorgt voor veel compliance, terwijl het perfect in balans blijft met de voorkant, zodat je een soepele, evenwichtige rit krijgt, hoe ruig de weg ook is. Met 20 mm ruwweg-temmen reizen, levert de Future Shock 1.5 niet alleen een soepeler, comfortabeler rijgedrag, maar vermindert het ook vermoeidheid en verhoogt het de snelheid op ruw terrein. De nieuwe Smooth Boot verbetert ondertussen de esthetiek om een ​​schone overgang van de balhoofdbuis naar de stuurpen te brengen

FRAME

FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc

FORK

Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc

FRONT WHEEL

DT R470 Disc

REAR WHEEL

DT R470 Disc

INNER TUBES

Presta, 48mm valve

FRONT TIRE

Specialized Turbo Pro, 700x28mm

REAR TIRE

Specialized Turbo Pro, 700x28mm

CRANKSET

Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed

CHAINRINGS

50/34T

BOTTOM BRACKET 

Shimano Ultegra, BBR60

SHIFT LEVERS

Shimano Ultegra Di2 Disc R8070

FRONT DERAILLEUR

Shimano Ultegra Di2 R8050, braze-on

REAR DERAILLEUR

Shimano Ultegra RX, RX805

CASSETTE 

Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t

CHAIN

Shimano Ultegra, 11-speed

FRONT BRAKE

Shimano Ultegra, Hydraulic

REAR BRAKE

Shimano Ultegra, Hydraulic

TAPE

Roubaix S-Wrap

STEM

Future Stem, Pro

SADDLE

Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails

SEATPOST

S-Works Pave

SEAT BINDER

Hidden drop clamp

PEDALS

Specialized Dirt