EPIC WORLDCUP EXPERT

EPIC WORLDCUP EXPERT

SPECIALIZED

OPGELET: Enkel afhalen in de winkel

XL
Satin Carbon / White Pearl
-
€ 6000.00
IN VOORRAAD

DENK SNELST: De Epic World Cup is de snelste XC-racefiets ter wereld op gladde tot redelijk technische parcoursen dankzij de ongeëvenaarde combinatie van efficiëntie, controle en lichtgewicht. Wereldkampioen Christopher Blevins zei het het beste: "Dit ding geeft me alles wat ik van een hardtail kan wensen, plus de controle en mogelijkheden van volledige vering." Het enige dat nodig was om deze snelheidsmachine te creëren was een volledig geïntegreerde ontwikkelingsaanpak, het bedenken van een radicaal nieuwe schokdemper en vier decennia aan offroad-winnende ervaring. REFERENTIEFRAME: Om maximale snelheid te leveren door meedogenloos efficiënte krachtoverdracht en nauwkeurige handling, heeft ons technische team nieuwe normen gesteld en bereikt op het gebied van torsiestijfheid en BB-stijfheid. Deze prestatie vereiste een geïntegreerde ontwikkelingsaanpak die een structureel superieure dubbele diamantlay-out combineerde met de schokdemper in de bovenbuis, en eindigde met de meest geavanceerde composietlay-up in de geschiedenis van Specialized. SCHOKKEND SNEL: Het Specialized Ride Dynamics-team heeft voor de Epic World Cup een revolutionaire schoktechnologie bedacht en uitgevonden die de rijder de efficiëntie en pittige respons van een hardtail geeft PLUS de controle, het vermogen en het momentum van volledige vering - allemaal met een eenvoudige installatie. De SID Deluxe WCID-schokdemper is ontwikkeld in samenwerking met RockShox en maakt gebruik van unieke, onafhankelijk instelbare positieve en negatieve luchtveren om de gewilde hardtail-snap te leveren, gecombineerd met terreinverslindende vergevingsgezindheid en de mogelijkheid om de afstelling eenvoudig te personaliseren voor een specifieke koers of afstemming op de voorkeur en het gevoel van de rijder. Zet hem stevig en hij rijdt als een hardtail, of open hem en je hebt een knallende ripper. Maar je bent niet alleen beperkt tot "open en gesloten", de eenvoudige aard van de opstelling stelt de rijder in staat om een ​​spectrum van stevig tot zacht in te stellen.